חיסכון פנסיוני עם ביטוח חיים לעצמאים

חיסכון פנסיוני עם ביטוח חיים לעצמאים

פוליסת ביטוח חיים עם חיסכון לעצמאים מאפשרת צבירת חיסכון לפנסיה בשילוב עם ביטוח חיים למקרי אובדן כושר עבודה או מוות. הפקדה בגובה של עד 16% מההכנסה יכולה לזכות בהטבות מס. כעצמאי, אתה קובע כמה תפקיד בפוליסת ביטוח החיים עם חיסכון שלך. המקסימום להטבות מס הוא 16% מן ההכנסה השוטפת שלך (בכפוף לתקרות הקבועות בתקנות המס). תוכל לבחור בין מגוון מסלולי השקעה וביניהם במודל מנוהל תלוי גיל, לפי העדפותיך ועל פי המגמות המשתנות של שוק ההון.

אם תעשה חשבון קדימה – 12 חודשים בשנה עד הפנסיה – תבין איזו משמעות יש לביטוח חיים עם חיסכון, בביטחון הכלכלי שלך לאחר הפרישה מן העבודה. באפשרותך לחלק את הסכום החודשי בין חיסכון פנסיוני לטווח ארוך לבין תשלומי ביטוח חיים מסוגים שונים – אובדן כושר עבודה או מוות, בכפוף למגבלות הקבועות בחוק.

 

פוליסת לקצבה לעצמאיים

מאפשרת לך שילוב בין חיסכון לגיל פרישה לבין הגנה ביטוחית לך ולמשפחתך, בהתאמה מירבית למאפיינים ולצרכים שלך.

בקופת הגמל לקצבה לעצמאיים מגוון מסלולי השקעה ברמות סיכון שונות, וביניהם מודל מנוהל תלוי גיל, כך שתוכל לבחור את המסלול המתאים לך ביותר ואף לשנותו מעת לעת לפי הצורך. תוכל גם לשלב רכיבי ביטוח חיים למקרי אובדן כושר עבודה או מוות, על חשבון התשלום שאתה משלם לקופה ומוכר לך לצרכי מס (בכפוף לתקרה החוקית לרכישת כיסויים ביטוחיים הקבועה בחוק).

  • אם גילך במועד רכישת הביטוח הוא 60 ומעלה, מובטחים לך מקדמי קצבה כנגד שינויים בתוחלת החיים, המבטיחים לך מינימום 240 חודשי קצבה.
  • אם גילך נמוך מ-60, יקבעו מקדמי הקצבה במועד תשלום הקצבה הראשון.
  • במקרה סיעודי, מסלול קצבה ייחודי המשלם תוספת של 50% לקצבה החודשית, לתקופה של עד 30 חודשים
  • תוכל להגדיל את סכום הביטוח ללא צורך בהוכחת בריאות – בעקבות נישואין, לידת ילד או אימוץ ילד, ובתנאי שגילך בעת ההצטרפות לביטוח לא עלה על 40 ובעת הבקשה לא עלה על 45.
  • תוכל להגדיל את סכום הביטוח למקרה מוות (בניכוי סכום החיסכון המצטבר) עד ארבע פעמים במהלך תקופת הביטוח, ב-50% כל פעם, ללא כל צורך בהצהרת בריאות.
  • הפקדותיך בקופת הגמל מגדל לקצבה לעצמאיים מוכרות לצרכי מס, בהתאם לכללי המס.
  • אם תהפוך מעצמאי לשכיר, תוכל להמשיך את הפוליסה ולשמור על הזכויות שנצברו לך גם במעמדך החדש.

אתה יכול להעביר לקרן כספים מקופת גמל או ביטוח אחר המוכר כקופת גמל. כספים שיועברו לקרן מקופה הונית (המשלמת תשלום חד פעמי בגיל פרישה), שמקורם בהפקדות עד31.12.2007, ישמרו על אופיים מבחינת מיסוי.

ורד ויסלר גנץ סוכנות לביטוח

יש לכם רכב בליסינג/השכרה ורכב פרטי נוסף? אנחנו יכולים להוזיל את הפרמיה!

מציעה לכם את כל סוגי הביטוח בתנאים הטובים ביותר.

עשרות אלפי לקוחות מרוצים עם ביטוחי חיים, עסקיים, קבלנים, חיים, רכב, דירה, משכנתה, בריאות ופנסיה הנהנים מהשירות הטוב ביותר עם צוות מנוסה ומקצועי.

צרו קשר עכשיו כדי שהצוות שלנו יוכל ליצור עבורכם את הפוליסה האולטימטיבית במחיר ללא תחרות!

מעוניינים לשמוע עוד? השאירו פרטים!

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

ביטוחים נוספים לעתיד בטוח יותר

לתכנון פיננסי וביטוחי בכל עת לחצו:

פתח צ׳אט
זקוקים לסיוע?
היי 👋
אנחנו יכולים לסייע?